Een automatiseringssysteem zonder zorgen.


Dat is waar Auducom voor staat.

Dat een goed functionerende automatiseringsomgeving van groot belang is voor het MKB behoeft geen uitleg meer. We leven in een tijdperk waarin b.v. de aangifte omzetbelasting digitaal aangeleverd moet worden, en veel bankzaken digitaal worden geregeld. U wilt dus op uw automatisering kunnen vertrouwen.

U verwacht van de automatisering dat deze bijdraagt aan een betere bedrijfsvoering, specifiek afgestemd op uw bedrijfssituatie. Auducom kan u helpen bij het vertalen van uw wensen in concrete en praktische oplossingen.

Bij Auducom vinden wij persoonlijk contact belangrijk en wij streven naar een lange, duurzame relatie met onze klanten waarin eerlijke en duidelijke communicatie belangrijk is. Onze opdrachtgevers zijn bedrijven uit verschillende branches met 0 tot 10 medewerkers die veelal geen eigen IT personeel in dienst hebben.

Een specialiteit van Auducom is het beheer van diverse applicaties. Van o.a. AGP Rent, Easyjob, Exact, MKG en RMS kunnen wij voor u het beheer verzorgen. Dit omvat het aanpassen van gebruikers, artikelen, instellingen, etc. Maar ook het aanpassen van de lay-out van de diverse bonnen (factuur, pakbonnen, etc) en reports naar uw wensen.

   
Auducom onderscheidt zich van andere bedrijven door projecten aan te nemen op basis van te voren gemaakte prijsafspraken waar anderen soms nog geen indicatie durven geven. U weet dus vooraf waar u aan toe bent, en krijgt geen verrassingen achteraf. Ook onze tariefstelling sluit aan bij de wensen van het MKB.   

Door middel van actieve monitoring zorgt Auducom ervoor dat uw systemen constant in de gaten gehouden worden. Als wij voorzien dat er iets staat te gebeuren, grijpen wij snel en adequaat in, vaak al voordat u het zelf merkt. Auducom kan hierdoor problemen voorkomen en weet zich hiermee te onderscheiden van andere automatiseerders. Omdat wij deze taken grotendeels geautomatiseerd hebben kunnen wij dit ook nog eens voor een zeer aantrekkelijk tarief aanbieden. 

Veel van onze werkzaamheden (zo’n 75%) kunnen wij middels “Remote support” voor u verzorgen, dit bespaart u tijd en voorrijkosten. Op de Support pagina vind u meer informatie hierover. Indien gewenst, monitoren wij uw server en netwerk en kunnen proactief (uiteraard in overleg met u) inspringen op problemen.

 Enkele van onze partners

 

Zyxel partner_logo

OneXS logo_180

 

 

 

lenovo-business-partner-200

 

Hp

 

Microsoft-Partner-Network-Logo
 

Dell Registered Partner

 

Gigaset_reseller-logo

 
 

Armgardstraat 6, 6981 HR Doesburg Tel: 0313-727 990 Fax: 0313-727 999 - Email: - KvK Arnhem: 09077945